با رای قضات مراوه تپه ای، رانندگان بی احتیاط به جای رفتن به زندان، علائم و هشدارهای راهنمایی و رانندگی را در جاده های این شهرستان نصب می کنند.

کلانشهر: رئیس حوزه قضایی مراوه تپه صبح چهارشنبه ۳۱ مرداد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با رای قضات این شهرستان از ابتدای امسال در ۲۱ پرونده، رانندگان متخلف از جنبه عمومی جرم به الزام به انجام خدمات عمومی رایگان و نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در جاده های مواصلاتی به شهرستان مراوه تپه ملکف شدند.
سیدمهدی هاشمی افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از وقوع جرم ، کاهش حوادث و تصادفات جاده ای و ایمن سازی جاده ها با نظارت راهداری و پلیس راه انجام شده است.
وی گفت: آرای جایگزین حبس برای جرایم غیرعمد و سبک صادر می شود.
گلستان از استان های پیشرو در صدور آرای جایگزین حبس است.